Pages

Saturday, March 28, 2009

KAU KUSAYANG-(Ep.9)

“Kau tengok tadi, bukan main caring lagi Fariz dengan Helynna. Lain macam aje aku tengok diaorang. Entah-entah si Fariz tu tak layan surat kau tu, Max?”
“Diamlah, aku rasa dia dah baca surat tu cuma dia terlampau berani nak lawan aku,” balas Kamal.
“Aku dengar cerita lepas ni dia orang akan digandingkan dalam pertandingan perbahasan pulak,” beritahu Rusdi.
“Tengoklah nanti, kalau dia tetap begitu, aku akan ajar dia. Biar dia tak berani jumpa Helynna apatah lagi tengok muka gadis tu,” tegas Kamal.
Rusdi dan Mansur ketawa. Mereka melangkah menuju ke kelas 5 Sains 1. Kelihatan Fariz masuk bersama Haikal. Lambaian tangan dihulurkan tanda menghormati Ketua Pelajar tersebut. Fariz menyambut tanpa sebarang syak.
“Senang nak tibai,” ujar Kamal sambil tersengih. Temannya mengangguk.

No comments:

Post a Comment